elatoriaa ben de kız hissediyordum hatta emindim . Sizin gibi rüyamda gördüm. Hamileliğimi öğrendikten 2-3 hafta sonra rüyamda anneme birkaç saat bakar mısın işim var diye çocuk bıraktığımı gördüm. Adını bile koymusum Gökçe diye seslendim o bebeğe rüyamda. Gökçe ismi kız olsa bile hiç aklımda olmayan bir isimdi, şok oldum hatta. Kesin kız olacak diyordum ama doktor ultrasonda erkek gibi görünüyor dedi fetal DNA testinde de erkek olduğu kesinleşti 😅 Anneler ilk çocuğunu hep kız hayal ediyor ve ister istemez kendini bu hayale, isteğe çok odaklıyor galiba. O yüzden hislerimiz bizi yanıltabiliyor☺️ Ben de erkek olduğunu duyduğumda şok oldum, o kadar çok kız bebek hayali kurmuşum ki ilk bir kaç saat bir burukluk yaşadım. Ama sonra bebeğime haksızlık yapıyorum diye düşündüm, o benden bir can ve içimde büyüyor. Oğlan hissi de bambaşka inanın. Sağlıklı olsunlar da en önemlisi o 🙏🏻🥰