eed21 maşallah o haftaya kadar hiç almamanız ne güzel 🤗 ben daha öncesinde rahim açıklığından bebeğimi kaybettiğim için bunda korkuma hep yatıyorum kahvaltı hazırlamak harici hiç bir iş dahi yapmıyorum yemek yemek dışında oturmuyorum hep yatır pozisyondayım birazda bundan dolayı bu kadar kiloyu aldım sanırım