Çocukluğumdan beri vücudumda ve saç derimde sedef hastalığım var. Normalde kullandığım ilaçlar hamilelikte kullanılamıyor malesef. Vücudumdakileri idare edebiliyorum ama saç derimdekiler ve yüzümde olanlar beni çok zorluyor. Hem aşırı bir kaşıntı var hem de dışardan da bazı kabuklar görünüyor ve rahatsız oluyorum. Bunun için önerebileceğiniz bir şey var mı