kuzeyinannesi09 32 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum 96 çıktı doktorum antibiyotik,fitil ve 2 tane monurol yazmış antibiyotik ve fitili kullanacağım ama monurolun prospektüsünde plasentadan geçer yazıyor tedirgin oldum kullananlar var mı daha önce?
Selim_Alparslan kuzeyinannesi09 ikinci gebeligimde 2 haftada bir kullandim kurtulamadım enfeksiyondan üşütme kendini
Es07 kuzeyinannesi09 kullandım sizinle aynı haftada Başka iki adet daha antibiyotik de kullandım Enfeksiyon daha telefonda demişti doktorum cnm İlaçtan sonra geçti çok şükür