Ben doğumumu burada yaptım normal doğumdu herkes çok ilgiliydi gece gittim 4 cm açılmayla doğum anına kadar refakatçim yanımdaydı doğum esnasında kapıya çıktı bitince geldi bizi normal odalara aldılar odalar iki kişilik ama yoğunluk yoktu ben tek odada kaldım ebelerinden hemşirelerine bebek hemşirelerine kadar çok ilgiliydiler . Yoğun bakımı yok kabul edersen yapıyorlar ben kabul ettim şükür bişi olmadı.