Tek yumurta ikizim var 21. Haftayadım dün doktorlardan ikizden ikize 1. Derece transfüzyon sendromum var bebeklerim ile ilgili çok olumlu bilgiler almadım birinin suyu fazla birinin az. Bu durumu yaşayan var mı lütfen cevap verin fikir verin iyi şeyler iyi örnekler duymaya ihtiyacım var.