byrmom53 sevda65 hayırlısı olsun inşallah. benim ikinci bebeğim olacak nasipse. öncekinden az farklıyım aşırı halsizlik kasık ve bel ağrısı çok yorgunluk var mide yanması bir de. hastane randevusu aldım 10 gün sonraya :)
sevda65 byrmom53 amin insallah benimde ikinci olucak insallah bende ilkinde bu agrilar yoktu hayirlisi olsun rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah❤️