kurkur 6+6 dayım. Daha önce bir kimyasal gebelik bir de düşüğüm oldu. Şimdi doktor kalbi yavaş 90 atıyor, hafta olarak gelişimi 5+5 dedi. Düşük tehlikesi var yine dedi. Haftaya tekrar gel dedi. Benim gibi olanlar var mı?
sepselin Geç döllenme olduysa hafta geride olabilir zamanla yakalıyormuş haftayı diyorlar ama kalp atımı ile ilgili bilgim yok üstte kalsın
kurkur sepselin bilmiyorum hiç normalde 120 160 olması lazım dedi doktor düşük riski var dedi moralim bozuldu