sudekaplan Kızlar 1 de geldim suyum geldi hastahanede doğumhaneye aldılar ağrım olmadığı için suni sancı verdiler saat 7 oldu ağrı kasılma yok sonrası nedir sizce
aydera sudekaplan benim şahsi tecrübem yaklaşık 7 saat suni sancı ile ağrı sancı hissetmedim haliyle açılmam da olmadı sonuç sezeryana alındım sizinde öyle olabilir
eed21 sudekaplan Rabbim yardımcınız olsun sağlıkla bir an önce kavuşun inşaAllah ♥️ bu arada hiç bilgim yok ilk gebeliğim doğumhaneye telefon alıyorlar mı
seeviim sudekaplan chatgpt’ye sorup onun yönlendirmesiyle doğum yapan anne postu vardı dün. telefonunuz yanınızdaysa ondan danışarak ilerleyin siz de isterseniz
aydera sudekaplan doktorunuzla görüşme şansınız yok mu yani yanınızda değil mi daha fazla zorlamaz sezeryana karar verir diye düşünüyorum
sudekaplan aydera alttan bir şey verdiler şimdi bi hap gibi bir şey koydular o sancini başlatacak dedi