1 hafta annemler bizdeydi mutfağa girmedim. Yemek pişince bir şekilde yiyordum ama evde yalniz kalınca aksam yemegi hicbirsey yapmak istemiyorum. Kahvalti yapıyorum sonra midem çok bulaniyor. Doktorum hafta da 4 gün sebze ye dedi ama benim canım hicbirse istemiyor. Siz bu durumda neler yaptınız? Bugün tost yicem mesela yada nohut istiyor.