meermaaiid amh değerim düşük olduğu için raporum çıktı ve direkt tüp bebek tedavisi gördüm. Geçen sene Aralık ayında sadece ilaçlarım 40-50 arası tuttu. Çünkü herkesin ihtiyacı olan ilaç ve doz farklı. Ben günlük yaklaşık 4 kutu menopur kullandım ve SGK ödemediği için çok maliyetli oldu 🥲 transfer aşamasına zaten geçemedik. İkinci tedaviyi beklerken de hamile kaldım doğal yolla o yüzden gerek kalmadı. Bunları anlatma nedenim size söylenen standart ve yaklaşık bir ücret ancak asıl maliyet tedaviye başlayınca belli oluyor.