ben de depresyondayım. çalışmıyorum, temizlik yapmıyorum yemek yapmıyorum hiçbir şey yapasım gelmiyor. saolsun eşim kendi işini kendi görüyor bana da dokunmuyor. ama içim üzgün yüzüm gülmüyor kimseyle konuşmak istemiyorum sadece yatakta yatmak istiyorum. havalarda zaten kapalı yaşadığım şehirde insan daha kapanıyor. senin bir çocuğun daha var ona bakıyorsun bir yandan da Allah kolaylık versin sana canım