ilaydauysal 34+5 te ikizlerimi doguruyorum inşallah sağlıkla gelirler 34+5 te yoğun bakıma yatmayan yanına gelen anneler var mı merak ediyorum çok korkuyorum ikisininde kilosu 1850 civarında suan
Aycicegim ilaydauysal Allahım hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde ikisinide kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 bende ikizlere hamileyim daha başındayım inşallah o haftaları bende görürüm sağlıklı bir şekilde tüm anneler ulaşır ❤️
ozlem5506 ilaydauysal bende 32+5 ikiz gebeyim nasıl oldu benim ilk gebeliğim sancılandınız mı başta anlamazsam diye çok korkuyorum bu arada haftanız güzel küveze girse bile fazla kalmazlar
rupar ilaydauysal canım bende geçen hafta doğum yaptım ikizlerime 33+5 de küveze girdiler ama seninkilerin haftası güzel girmeyebilir
eed21 Bilgim yok ama eminim tez zamanda toparlanacaklardır. Rabbim yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun büyütün inşaAllah 😍