Merhaba! Bugün 9. Haftaya girdik kontrolüm vardı gittik fakat maalesef kalp atışı yok dedi emin olmak için alttan Muayne edelim dedi bende istemedim yarın tekrar gidicem yine kalp atışı yoksa kürtaj olucam 15 gün öncesinde kalp atışını duymuştuk yanılma ihtimali varmı yani başka bir doktora gitmem gerekiyormu çk üzgünüm bu ikinci gebelik sonlanışı