Fatmanur_0416 seherabdullah 34+3 oldum doktor her an doğurabilirsin dedi niyetim tutmak doğurmazsam gittiği yere kadar tutmayı düşünüyorum ama herkes 1 2 haftaya doğurursun dedi zaten haftasından çok önde bakalım hayırlısı
sarilale123 seherabdullah 18haftamda olacağım ama açlık uzun sürdüğünde midem bulanmaya başım dönmeye başlıyor çok tutmayı istiyorum bir gün bile olsa ama bilemiyorum
seherabdullah Allah kabul etsin inşallah bende 23 e girmek üzereyim ilk gebeliğim o kadar çok tutmak istiyorum ki ama sürekli tansiyon ve kan şekeri düşüklüğü yaşıyorum o yüzden cevremdekiler kazaya bırak diyor
seherabdullah Fatmanur_0416 @"Fatmanur_0416 oyyy maşallah hayırla gelsin yavrunuz, Allah şimdiden kabul etsin, su ihtiyacımızı bol bol karşılayın mutlaka
prinkle seherabdullah 30+3 üm bugün doktoruma sordum kendini iyi hissedersen tutabilirsin dedi sabahları kurt gibi aç uyanıyorum ama ilk gün deneyeceğim özellikle yapamazsam bir sıkıntı olursa bozarım