Tugbamom canım peki indirekt coombs testinde sonuç negatif olmasına rağmen mi yapıldı bu test. Normalde kendi özel doktorum kanaman olursa yapıcaz dedi olmadığı takdirde doğumda yaparız dedi. Sonuçlarımız şimdilik negatif çok şükür. Ama kendi doktoruma gidemedim memleket dışında oteduğum için dvlet hastanesine gittim orda da doktor kanaman olmasada 28. Haftada yaptırdaz dedi şimdi hangisine güvenmeliyim bilemediğim için soruyorum