Bana da 18. Haftada söyledi aynı şekilde kist olduğunu ama önemsiz oluyor bu kistler ilerleyen haftalarda 28 e kadar kayboluyor dedi ve başka hiç bir organında sorun yok dedi eğer riskli olsaydı muhakkak bir organda daha belirti verirdi demişti çok şükür 23. Haftada kontrolde sordum ne durumda kistler diye nokta kadar küçüldüler ilerleyen haftalarda tamamen kaybolurlar dedi sizde içinizi ferah tutun allahın izniyle bişey olmayacak genelde çoğu bebekte görülüyor dedi bana doktor