nazende17 Selam kızlar sata göre 7 haftalık hamileyim idrar testlerim hep silik çıkmıştı. Şimdi hatıra olsun diye yine sabah ilk idrarla test yapayım dedim çizgiler belirgin olur diye düşündüm ama yine silik çok şaşkınım sebebi ne olabilir
PapatiA nazende17 benim ilk gebeliğimde kalp atışını görmüştük 8 haftalıktı ve testlerde negatifti düşün
nazende17 PapatiA ay valla korktum ben ya teşekkür ederim yorum için❤️ kalp atışını duyana kadar çok gerginim
sepselin Çok yüksek miktarlarda boya bitiyormuş yani yüksek olsa da belli bir koyuluktan öte olmuyormuş çizgi öyle diyolar
serenss Esma006 beta hcg en yüksek 8-10 haftalardadır.. sonra yavaş yavaş düşmeye başlar …30. Haftada daha koyu çıkmaz yani
Esma006 serenss düşmeye başladığınız bilmiyordum ay ne garip 30.haftalarda milyon fln olur sanıyordum 8.10.haftalarda genel olarak beta vermedgimiz için bilmiyordum aşkım