13 haftalık hamileyim doktor erkek büyük ihtimalle dedi cinsiyete ama hamile olduğumdan beri kusuyorum sürekli gece uykudan uyanıp kusuyorum son günlerde yediklerimi de çıkarıyorum normalde safra kusuyordm doktorun verdiği ilaçların hiç faydası olmadı çözümi olan var mı