valla bende 3 buçuk 4e kadar hiç içimden gelmediği için bir şey yapmıyorum normalde. bugün de dünden kalanlar var ama yetmeyecekti 1 kişilik anca var. eşime sordum ne yersin ben onları yerim diye o da karar verip söylemedi bi şey. o yüzden dışarıdan söyleyeceğim şimdi zaten canımın çektiği bir şey vardı kaç gündür, onu yiyelim dedim 😂