edannnnur Arkadaşlar uzun ve zorlu bir yoldu Serklaj , su azalması , kanamalar , haftalarca yatış ve bugün 36. Haftada doğdu bebeğim spinal sezeryan oldum şu an Küvezde sizlerden dua beklerim sezeryanım çok güzel geçti herkese böylesi nasip olsun
dilekmom6 Çok tebrik ederimm, Allah sonrasını da kolay etsin bebeginiz ile eve sağlıklıca gidin inşallah
edannnnur Yazmelegi_ karnıma batikon sürerken biraz midem falan bulandı panik oldum ama tamamen yalandan yere korkmamdan oldu sonra düzeldim iyi Li genel olmadım
Havin49_ edannnnur sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın güzel bi haftada doğmuş inşallah küvez süresi uzun olmaz cnm benim benim bi bebeğim 20 gün kaldı diğer bebeğim 27 gündür hala küvezde 31 haftalık doğdular