Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim dün sabah Tetanoz aşısı oldum dün hiçbir şeyim yoktu sadece hafif bir kol ağrım vardı. Şu an vücudumda kırıklık var kolumda ağrı var sizce aşıdan dolayı mıdır yoksa hasta mı oluyorum en sok hastalandığımda hastanede 3 gün yattım korku oluştu artık bende. Aşıyı dün sabah oldum bugün akşama yan etkisi çıkar mı böyle bir şey yaşayan oldu mu