a23_
Orta trimesterda tedavinizi yaptırabilirsiniz , benim ilk gebeliğimde dişim çok ağrıdı , evet röntgen çekilmedim ama dişimin dolgusu düşmüştü bariz belliydi kanal tedavilik olduğu , diş doktorum kağıt yazdı onay istedi , kadın doğum doktoruma onaylattım ve düşük doz adrenalinli anestezi ile tedavimi olup kurtuldum , enfeksiyon için antibiyotik de kullanabilirsiniz gebelere uygun antibiyotik var , bu ağrıyı çekmek inanın size de bebeğe de daha zarar , psikolojik olarak da bedenen de hamileliği kendinize zehir ederseniz , güzel bir diş hekimi bulun ve duanızı ederek tedavinizi olun , doktorlar ilk üç ay ve son üç ay önermiyor ama ortadaki üç aylık dönem en güvenli zaman ertelemeyin , çok geçmiş olsun 💐