Meerhaba. Bende nisan sonu mayıs başı 🥰
Arkadasin yazdigi gibi yaptim be de yenidoganlari uzun tercih ettim. 3 6 olanlar kisa kollu zibinlar. Penye yelekler penye ve muslin battaniye tercih ettim. Ve genelde tulum aldim 0.3 ve 3.6 aylar için. Ilkbahar olmasina guvenmedim.🥰 serdivandan selamlar💝