Gulay01
Artık son zamanlarm sezaryene ıkı hafta kaldı ama bende farklı bir sorun basladı. Uyudıkdan bir süre sonra sanki nefes boruma tükürük yada baska birşey kacmıs hissi oluyor yada tam olarak öle nefes almak için çokça öksürmek zorunda kalıyorum hattabbazen kusuyorum sizde de böyle birşey var mı? Anlamadım neden oluyor boş mideyle de yatsam genede oluyor