Lunas bana kendi takipli olduğum doktorum hep böyle söylüyordu doğumda sezeryana dönebiliriz diye ama ben doğum yaptigimda nöbetçi doktor vardı o da muayene etti evet çatın biraz dar ama imkansız değil bazılarının çatısı hepten aşağıya doğru oluyor onların çok zor ama senin çatı çatı şeklinde değil biraz daha düz ,olabilir yapabilirsin demişti gerçekten de normal doğum oldu bir sıkıntı olmadı