serenozturk bende şuan 35 haftalık hamileyim geçtiğimiz 3 gün boyunca hastanedeydim nst de sancım çıkıyodu. Ama benim hamileliğim başından beri riskli gidiyo 28 haftada nst ye girmeye başlamıştım. Açılmam yoktu ama ciğer geliştirici vurdular 4 doz ilaçlarla bebeği erken gelmesin diye durdurmaya çalışıyo doktorum. Dayanılmıcak bi ağrıysa bence bi görün doktoruna nst de sancı falam çıkıyo öu?