kelebek_2 üzülme benim de gözükmedi bebeğim düştü sandım çok üzüldüm. vajina baktığında görmüştük rahatlamıştım 🥲 saklanıyor minik demişti doktorum daha rahminde yapışık olabilir ayrılmamıştır. o haftalarda benim de ayrılmamıştı senin gibi ondan gözükmüyormuş.