Eşimin aklına uydum ne farkediyor dedi devlete detaylıya gittim ama girmeden önce bankoya oradan doktora oradanda ultrason için tekrar bankoya gittim biraz gerildim. Herkes bir yere yönlendiriyor gezdim hastanenin içini. 3 kere yürüttüler tamam görünmez eyvallah ama yapılırken iyi veya kötü hiçbir yorum yapmadı son anda başka kadın doğumcuya sonuçları gösterdim. Her şey yolunda sorun yok tabii gebelik süreci ne olacağı bilinmez 9 aylık süreç yaşar mı yaşamaz mı bilemeyiz dediler. Bulgularda hiçbir olumsuzluk yok denildi. Yani içimi kararttılar sabah halbuki heyecanla neşeyle gitmiştim. Tamam sonuçlar iyi ama içim bir türlü rahatlamadı. İmkanı olan varsa hatta elindeki altını bile bozdurup özele gitsin ben şimdi tekrar özele randevu alacağım. Acayip gerginim şuan ağlamaklıyım