biranmeselesi Merhaba. Dün kan tahlili verdim beta hcg 1.57 çıktı. Daha önceki betalar hep 0.2 çıkıyordu ilk defa böyle oldu. Yükselme ihtimali var mıdır ? Adetim çok düzensiz söktürücü ile oluyorum hep 2 ayda bir gibi mesela
aslmoms 1,2 ile negatif dendi. regl 3 gün vardı. şuan 15 haftadayım :) 1 hafta geç döllenme ki benim adetimde aşırı düzenlidir.
ayseakblt07 aslmoms ben regl günü test yaptım negatif dedi. Ve şu an 3.günüm hala olmadım. Tekrar test yapsam mı sizce
aslmoms biranmeselesi regl günüm geçtiği gibi idrarda baktım zaten çift çizgiyi gördüm.Sonra kanda tekrar bakıldı çok düşüktü
jekdkllmdkm Beta 2 çıkmış sağlık ocağında yaptırdım sisteme düşmedi negatif dediler 5gün sonra tekrar idrarda yaptım pozitif sonra gidip kan verdim 180e yakın bir değerdi
biranmeselesi jekdkllmdkm bende Pazartesiyi bekleyeyim varsa o güne kadar yükselmiş olur diye düşünüyorum inşallah 🤲 yoksa zaten düşer 0 olur
jekdkllmdkm biranmeselesi hakkınızda hayırlısı olsun ama pazartesiye belli olur bencede rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın aratmasın 🌸🌸