38+5 haftalık hamileyim Pazartesi günü az sancı çıkmıştı doktor 41. Haftayı bulmaz ama belli de olmaz demişti dün tekrar başka hastanede nst girdim sancım çıkmadı suyu fln iyi olduğunu söyledi doktor su sıralar hareketleri biraz az hissediyorum sadece o tedirgin ediyor bide bazı geceler yalnız oluyorum annem Pazar gelecek gittiğimiz hastane de bir saat uzaklıkta 😒 ilk gebeliğim o yüzden biraz tedirginim bugün hafif bir sırt ağrım be karın ağrım var ara ara sertleşlerde oluyor bu haftalar da normal mi yoksa hafiften dogumun yaklaştığının habercisi mi