sln112 Kızlar demir 29 Ferritin 9 hemoglobin 10.2 . Yarın doktorum sonuçlarıma bakacak ama ben dayanamadım tabi . Daha önce sonuçları böyle olan gebe arkadaşlara ne önerildi doğuma kadar toparlanır mı sizce
ezgi3452 sln112 Ay haftamız değerlerimiz aynı. Ben de bugün dahiliyeye gösterdim kan ilacımı günde iki çıkardı doğuma kadar günde iki olacak çok düşme yaşanırsa kan serumu takılır ama gerek yok takilacaksa doğumdan sonra takılır dedi. 10′un üzerinde olduğu sürece sezeryan ya da normal doğum fark etmez rahatlıkla kurtarır dedi🤗
Fuunndaaa sln112 sezeryan sonrası bana demir serumu yazdı doktorum raporlu bir serum damardan o verilecek şu anda demir hapı kullanamıyorum midemi çok rahatsız ediyor kan değerlerim çok düşük ikiz bekliyorum toparlanmarı değerlerim son çare doktorum böyle söyledif
sln112 ezgi3452 ben 20 gün önce gittiğimde günde 2ye çıkarmıştı doktorum . Bugün de böyle sonuç alınca ne olacak bilemedim . Sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah 😍
izelaren Ben günde 2 Demir hspı artı 2 kez demir serum aldığım halde hemoglobin 10 larda kaldı ben yemeklerden iki saat önce ve sonra çay ve kahve içmeyi bıraktım şimdi 11 olmuş normal değere gelmiş asla değişmiyordu sizde dikkat ederseniz toparlar
esme3066 32 haftadayım. ferritin 4 demirim 26 çıktı. doktorum hemotolojiye gönderdi. orda damardan demir verdiler. doğumum sezaryen ve riskli bi gebelik. doktorum kan değerimin en az 11 olması istiyor