zeyzey1704 smyyy95 ben adetten sonra 15. Gunumdeyım hala daha pik olmadı tabi herkesinki farklıdır ama
bebegimle_ben smyyy95 daha var canim her zaman ayni saate yapmaya devam et saat 16:00 gibi vok iyi paylasirsan yardimci olurum pike sana canim
smyyy95 zeyzey1704 bende genelde 16. Gün pik görüyorum ama geçen ay 3 gün adetim gecikti öyle olunca günlerimi şaşırıdım
bebegimle_ben smyyy95 suan yeni canim gunde tek yap tam farketin ikinci cizgi koyulasiyor 2 gune cikar cunku bazen gece aksamda birden pik oluyor 🤗
smyyy95 bebegimle_ben 30 gün canım ben kasım ve Aralık ayında 16. Günde pik gördüm geçen ay yapmadım ovulasyon testi bu ay tekrardan aldım
gundennn Merhaba benimle aynı gün adet olmaya başlamış ve bitmişsiniz. Ben bu ay takip yapmayacağım gün aşırı birliktelikle devam edeceğim. Ne zamandan beri çocuk düşünüyorsunuz bu ay birlikte takip edelim umarım istediğimiz, dilediğimiz şeyler gerçek olur 🌸
smyyy95 gundennn ayyyy inşallah canım 😊 8. Ay olacak 2 ay ovulasyon ile ilerledim sonra doktora gittim neden olmuyor diye haşimato çıktı tsh yüksek çıktı ilaçlarımı aldım inşallah bu ay ümitliyim
gundennn smyyy95 Rabbim kısmet ederse benimde 2. Gebeliğim olacak 5 aydır istiyoruz korunmayı bıraktığım ay rutin kontrole gitmiştim her şey normal çıktı hormonlar kan değerleri yumurtlamaya müsaitsin dedi doktor. Fakat henüz kısmet olmadı umarım geciktikçe güzelleşiyordur hepimiz için
smyyy95 bebegimle_ben 16. Gün olur büyük ihtimalle pik ama bir yandan da korkuyorum birden pik olur kaçırırım diye
bebegimle_ben smyyy95 korkma canim pik degil birden olmaz gunler alir daha sen yeni baslamisin her gun yap paylas bizimle yardimci oluruz sana☺️