Satiii bndede cok hafif oluyor canm senin gibi 6+3üm arada halsizlik okadr dün kesriyde bebeğide gördüm bir skıntı yoktu şükür ama bugn çok az kahvesi leke gelmiş sizde öyle birşey oldu mu pek korkmadım açıkçası oluyor diye biliyordum ama p. Tesi tekrar gidecektim zaten ama ozamana kadr geç olur mu Acaba diyede kararsız kaldım agrım sancım yok çok şükür