Merhaba, ben de hasta oldum. Sarımsak ve balı beraber yedim o gün baya toparladı beni. Sonrasında boğazım için pastil ve burun için sprey önerdi doktorum. Ek olarak bitki çayı tüketmediğim için bol bol meyve çayı yaptım ve balla tükettim. Geçmiş olsun, hemen iyileşirsiniz umarım.