98_ Şekeriniz yüksek gelmiş ilk gebelikte şeker çıkmış siz artık diyabet hastası olmuşsunuz hala gerek görmüyorum diyorsunuz. sizin insilüne ve diyete başlamanız gerekiyor Şeker yüklemesine gerek yokki sizin zaten diyabete dönmüş. Olan şekeri mi çıkarmaya çalışacak doktor .