buussee_ 8+3 olduk bir günüm cok iyiyken bi günüm asiri değişik oluyo. Bugun hiç halim yok parmağımı bile kaldıramıyorum karnım aç yemek yiyemiyorum normal dimi ya ilk gebeliğim
yeliz1923 buussee_ Normaldir hormonlardan kaynaklanıyor bende bir gün sakinsem bir gün sinirli oluyorum 😁🤣
bademli_puding buussee_ bende 9+2 bu saat oldu hala kahvaltı bulaşıklarını bile yıkamadım o kadar halsiz ve bitkinim ki bulantım var kokumu kaldıracak halim yok
seeviim buussee_ o haftalarda ben de öyleydim 15. haftadan sonra bana neşesi gelmişti. Umarım size de böyle olsun 🥰🥰🥰