busebkoglu Sizce keseye göre cinsiyet tahmini dogru oluyor mu? 😍 8. Haftalıkken muz gibiyken şimdi 10. Haftada yuvarlak 10. haftalık 8. haftalık
Keziban busebkoglu hayır cinsiyet tahmini keseye göre yanlış çıkıyor bana erkek denildi kızım olacak nasipse fasülye şeklindeydi zaten çoğu doktorda alakası olmadığını söylüyor
busebkoglu Keziban dimii bende öyle düşünüyorum her doktora gittigimde zaten kese şekli farklı gözüküyor🙏🏻