12+1 de fetal DNA yaptırdık, test sonuçları çıktı ancak cinsiyet ile ilgili hiç bir bilgi yok. Ben cinsiyet için de ayrı bir alan olduğunu düşünmüştüm raporda. Sadece risk oranları yazıyor. Cinsiyeti doktor mu buna bakarak anlayacak emin olamadım. Cinsiyet ile ilgili hiç bir şey yok, doktor da olmayan şeyi nasıl yorumlayıp anlayacak bilemedim. Fetal DNA yaptıran ve aynı durumda olan var mı?