Yazmelegi_ saricivciv_ hiç bisey yapmadım. Sadece duş almak için ve lavaboya kalktım birde yemeği yerken oturdum o kadar
saricivciv_ Yazmelegi_ çok şanslısınız ailem yanımda değiller benim ve eşimde yapayım yardım edeyim kafasında değil dışardan söyler ama ben dışardan pek yiyemiyorum bakalım nasıl olucak inşallah bizimde vaktini doldurur da öyle doğar 🤲🏻
saricivciv_ Yazmelegi_ anladım bir sorun olmuyor değilmi bende içmek istiyorum ama sorun olurmu diye de korkuyorum acıkcası