Güzel anneler merhaba, 27. Haftaya gireceğim 22. Hafta şeker yüklemesinde açlık 98 tokluk 1.saat 175 çıktı doktorum evde kontrol edelim dedi yaklaşık 2 haftadır evde ölçüm yapıyorum hamur işlerini tamamen kestim, şekerli şeylerle tatlıyla aram hiç yok, pilavı ve diğer karbonhidratları ölçülü yiyorum şekerli içecek içmiyorum sadece su tüketiyorum tokluk 1. Saat 114 .2 haftalık sonuç ortalama tokluk 107 çıktı fakat gece yemek de yesem süt içip de yatsam sabah 6-7 gibi ölçüm yaptığımda 109-110-114 görüyorum açlık şekerini. Bu da sanırım şafak fenomeni oluyormuş. Ya sadece sabah açlığı yüksek diye doğuma kadar insülin kullanılır mı? İnsülin kullanmak istemiyorum. Doktorların söylediği hiçbir şeye karşı değilim 2 doz tetenoz vuruldum + şeker yüklemesi yaptırdım 32. Haftada rsv yaptırıcam. Hamileliğin başından beri d vitamini damlası+ multivitamin+ demir + magnezyum+ tiroid ilacı kullanıyorum zaten ve yoruldum yani hayatta bu kadar takviye ve ilaç kullanan biri değilim şimdi bir de insüline başlayıp 10-12 hafta da vucuda insülin vermek istemiyorum. Çocuğa geçiyordur geçmiyordur bilmem doğrudur ama sadece açlık yüksekliği sebebiyle günde 4 kere insülin almayı çok gereksiz buluyorum kendim için. Şafak fenomenine çözüm bulan, sabah açlığını kontrol altında tutan var mı? Diyetisyene gitsem tesiri olur mu?