Gozyyy Kizlar 7+4 haftaligim. Ama hic hamile gibi degilim hic bir belirtim yok gogus hassiyet Vardi suan hic yok geliyo gidiyo sanki.Bulanti falan da hic yok benim gibi olanlar var mi?
Senayerva Gozyyy normal canım bazı kişilerde öyle oluyor bende 8. Haftada hafif mide bulantıları oldu geçti bazı insanlar çok abartıyor bizim canımız tatlı değil ondan
Ggizemsnl Gozyyy şükret canım 17. Haftaya gireceğim Allah’a şükür hiç zorlanmadım böyle de gider inşallah 🙏
Burcak61 Gozyyy ben 21+1 im ufacık minnacık tekmeler dışında halen bi belirtim yok en başından beri de olmadı ne bir mide bulantısı ne de kusma
Sarem Gozyyy bende 6+2 yim bendede hiç hamilelik hissi yok arada migdem bulanıyor çok uykum geliyor birde gögüslerim şiş
Asiacr Gozyyy 16. Haftamdayim 0 belirtiyle geldim. Senin gibi aradim durdum belirti canim bosuna arama. Ben aradim bulamadim olacak diye birsey yokmus. As erme mide bulantisi gogus hassasiyeti hic olmadi. Saglikla buyusun insallah
Sdfnrllh Ohh ne güzel yaa. Ben öldüm mide bulantısından baş ağrısından 14+5 oldum sadece biraz azaldı ama hala var ne zaman bitecek diye bekliyorum 😔😔