Raflesya 24+1 günlüğüz.Bebeğim hareket ediyor onda bir sıkıntı yok ama sağ kasığımda rahme doğru 1-2 saattir bir sızı var canımı acıtacak birşey değil ama emin olamadım doktora gitmem gerekir mi?
ghostty Raflesya rahim büyüdüğü için bu sızlama ve ağrılar olabiliyor. Ben de 24 haftalığım benzer ağrılarım oluyor başından beri regl olacak gibi ama geçiyor. Tabii endişe ediyorsanız doktora görünebilirsiniz. Aynı ağrı sızıdan mı bahsediyoruz bunu tahmin edemem tabi🤗
Raflesya ghostty Çok teşekkür ederim. Aşırı kaygılıyım en ufak bir şey korkutuyor bir şey olursa ya anlamazsam diye.İnşallah sağ salim kucağımıza alalım.☺️