aybuk6 Kozlar bu ay pik görmedim tam koyu olacakken birden gitti ya da kaçırdım bilmiyorum reglime 5 -6 gün var buğün bi yapayım dedim hafif koyuluk var bu ne oluyor bana yardım edin
pimpirikliana aybuk6 ben bu ay ovülasyon yaptım pike yaklaştı ve silikleşti hiç pik görmedim bugün gebelik testimde silik çizgi gördüm 🥹ilk hamileliğimde de pik olmadan hamile kalmıştım.
Ahben0104_ aybuk6 canım önceki lh testlerin resmi var mı acaba pik olmadan silikleşti yazmışın var ise atar mısın ☺️
Esma006 aybuk6 regle bir gün kala da yumurtlayabilirsin canım ben bizzat öyle oldum 31 i regldi 30 u yumurtladim 16 Ocak fln olmuştum regl bir buçuk ay olmadım mantıken yada hamilesin aşkım hep köyü giderse kan ver
Cimcime30 aybuk6 Bnde lh yaptım sımdı yarın hamılelık testı yapacam korkuyorum yıne negatıf görürüm dıye 20ay oldu
bebegimle_ben aybuk6 allah allah normalde ikisi koyu olur ertesi gun acilir ya adetine az kaldi senin bence teste devam et bu ay pik gormediyse onumuzdeki ay insallah gorursun
aybuk6 mklc19 ben artık bırakmıştım 5 gündür filan yapmıyordum adet yaklaşıyor bi bakim dedim böyle çıktı
aybuk6 Cimcime30 acaba hamilelik olabilir mi burdan görüyorum bazıları ovülasyonla öğreniyor ya olabilir mi yani