Aslanaslan Anneler nasılsınız 28+5 ten selamlar uykuya doyamiyorum, belim ağrıyor, ayaklarim çabuk uyuşuyor, vajinal akıntım sarı bazen ağrılı kaşıntılı bitmiyor, eğilip kalkarken zorlaniyorum bebek kendini çok kasıyor sizler nasilsiniz
esrashnn01 Aslanaslan bende 28+1 haftadayım kuyruk sokumunda çok ağrı oluyor geceleri asla uyuyamıyorum en az 2 defa uyanıyorum midem alev gibi ellerimde ve ayaklarımda ödemlenme başladı bakalım 30larda ne yapacağım bir de tahlil verdim bugün galiba 2. kez idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum ama hiç şikayet yaşamıyorum yaşayanınız var mı kızlar
Aslanaslan ikinciyesekeranne muhtemelen odur ama daha önce fitil kullandım geçti ama yine tekrarliyo malesef ilk gebelikte de boyleydi
sevgiciftel esrashnn01 salı günü gittik aynı sikayetlerden artı birde kaburga kemiğim batıyor magnezyum verdi bana akşam yatmadan al uyumaninda rahatlatir dedi. Devletin verdiği çok faydalı olmuyor özel olarak orzax ocean ExtraMag yazdı eczaneden aldım ayrıca idrar yolu enfeksiyonu için de günde 3 litre suyunu ic mutlaka dedi
lotusflowers 31 hafta afedersiniz 💩 gibiyim. Ağrıdan yataktan zor kalkıyorum. Ama herşeyi geçtim ben uyuyamıyorum. Huzursuz bacak sendromu başladı. Ben hayatımda böyle bir şey görmedim. Haftalardır gece 3 saatlik uykuyla duruyorum. Onuda sabah 8 9 gibi anca uyuyorum 12 1 de uyanıyorum en geç. Gece 2 3 kere duşa giriyorum bacaklarım rahatlasın diye. Çektiğimi anlatamam yaşamayan anlamaz. Dahada çok var doğuma. Napıcam bilmiyorum. Uykusuzluktan artık vücudumda garip şeyler oluyo. Gözümde noktalar uçuşuyo kulağımda garip bi pıt pıt ses başladı delirmek üzereyim
esrashnn01 sevgiciftel magnezyumu ben yaklaşık 22. haftadan sonra kullanmaya başladım çok ağrılarım oluyordu rahatlattı baya Magnorm suda eriyen tablet kullanıyordum şimdi başka verdiler ondan da memnunum. suyu arada aksatsam da düzenli içiyorum kişisel bakımıma da çok önem veririm bugün gideceğim doktora bakalım tek kullanımlı bir toz vermişlerdi belki yine aynısından verirler