nil_a bende ilk hamileliğimde başladı ve lohusalık depresyonu ile devam etti ben yaklaşık 3 senedir aralıklı olarak profesyonel destek alıyorum imkanınız varsa lütfen sizde alın çünkü zor geçiyor, bazen kendi kendimize içimizde çözmeye çalışıyoruz ama maalesef mümkün olmuyor bir yerden sonra da herkesin her yaptığı her söylediği batmaya başlıyor. O yüzden bence böyle dönemlerde bir profesyonel destek almak çok önemli. Ya bir çoğumuz desteğe ihtiyacımız olduğunu bile anlamıyoruz bence bunu kabul edip bir yerden başlamak çok iyi geliyor insana… tabii ki ihtiyacınız olmadığını da düşünebilirsiniz ama 1-2 seans da olsa gerçekten insana iyi geliyor tavsiye ederim. Çünkü şunu anladım ki gün yüzüne çıkan korkularımız bastırılmış duygularımızın birer yansıması aslında