İlk gebeliğimde 1_1buçuk ay hiç belirti olmadı ayak kramplarımdan başka ama sonrasında berbat geçti,açlık bulantı kusma halsizlik . Şuan 4 haftalık hamileyim. Bu sefer de şimdiden halsizlik var çok erken başladı. Sizlerde aynımı ilerliyor yoksa hepsi farklımı.gebelik farklı olunca cinsiyette farklı mı oluyor.