ozw 30 haftalık hamileyim ve bebeğimin kilosu 1200 az geldi bebeğin kilo alması için ne yapabilirim sizin bebeğiniz kaç kiloda di bu haftadan
hilal858_ ozw Sabahları mutlaka avokado,haşlanmış yumurta(yiyebilirsen 2 adet bile olur)tam yağli peynir,ceviz,benimde baştan geriden geliyordu şimdi durduramiyorum🙄 günde 2 muz ben üstüne tahinde döküyorum (çikolata yememek için)
flz3576 ozw benim bebeğim de kilolu değil ya 29 haftalıkken gittim 1119 demişti şuan taş patladın 1300 olmuştur bu haftada çoğu kişinin bebeği 1700 kg 2 kg yakın nerdeyse
Hayriyebugra5 Geçen hafta gttiğimde doğm pozisyonu almş bebeğim ve doktorm her akşm proteinle beslenmelisin kilo alımı olsn dedi ve her akşam et tavuk yedim öğlen yeşil mercimek haşladm salata olarak yedim onun harici lor peyniri kaşar kefir yığurtçiğ badem ceviz tahin pekmez yiyerek bir haftada 300 gr aldrdm fikir olsun sizede bugün 34 haftalığa girdik ve doktorm çok iyi gördü maşallah
hilal858_ ozw 38+3 te gittiğimde kilosu 40 haftaya uyumlu çıktı kafasida 40+2 olarak çıktı 🙄 yani cok önde gitmeside iyi değil bana göre çünkü vajinal doğum olucak. Haftasını yakalasa benim için iyiydi…Benim bir önceki hamileliğimde iri bebekti genetik faktörlere de dayalı birşeymiş…Kiloya çok takilmamali kilosu düşük olsa bile doğduktan sonra Allah’ın izniyle birde emerse bebisler kendini çabuk toparliyor.🥰yeterki şuan stres yapma son haftalara doğru daha çok kilo aliyorlar