simgemomy bel ağrın varsa magnezyum eksikliği de olabilir gebelikte bende ağrı şikayetleri var ama öncesinde bende magnezyum eksikliği olduğu için magnezyum kullanıyodum hamile oluncada doktoruma bildirdim 2 inci trimester dönemine girince magnezyum yazmıştı son aylara yaklaşınca kramplar da arttı bende parol da içiyorum magnezyum da kullanıyorum geçirmiyo ama yatıştırıyo