Bende bırakamadım çok uğraştım ama en azından azaltmaya çalıştım olduğu kadar. Sigaramı değiştirdim mg daha az olana falan geçtim. 18 haftalık olduk içiyorum yani hamileyken sigara içtiğini gören herkeste kendi çaplarında akıl veriyor çok takılma biz de aptal değiliz biliyoruz zararını yararını ama olmayınca olmuyor . 😘😘